Caminem junts contra el càncer

4a CAMINADA SOLIDÀRIA PER LA LUITA CONTRA EL CÀNCER

El diumenge 19 de maig del 2019, la Fundació Vallformosa i el Centre Excursionista del Penedès organitzen la 4a Caminada Solidària per la lluita contra el càncer. Aquesta caminada entre vinyes començarà i acabarà a Vilafranca del Penedès.

Els beneficis d’aquest acte aniran destinats a PICAM, una associació que ofereix diferents serveis a pacients oncològics i hematològics: banc de perruques, manteniment cognitiu, exercici físic i rehabilitació, tallers de relaxació i musicoteràpia, treball en xarxa amb d’altres associacions…

Aquesta caminada és popular, no competitiva, divertida, familiar i rodejada de natura, vinyes i bon rotllo!

*Si tens alguna intolerància o especificació alimentaria o alguna altra cosa que la organització d’aquest esdeveniment hagi de tenir en compte, posa’t en contacte amb la Fundació Vallformosa al 93 892 82 86 o envia un correu a info@fundaciovallformosa.com

La caminada començarà i acabarà a la plaça Onze de Setembre de Vilafranca del Penedès (a prop de l’Hospital Comarcal).

El recorregut serà d’uns 12 quilòmetres entre vinyes, pensat per a poder fer-los amb la família.

Hi haurà dos punts d’avituallament: el primer a la capella de Sant Valentí a les Cabanyes i el segon a la Masia Vallformosa on s’oferirà l’esmorzar.

Durant l’excursió hi haurà entreteniment i música en directe!

📝 INSCRIPCIONS

En aquest ENLLAÇ, fins el dimecres 15 de maig.
PREUS

Adults                     10€
Infants (<14anys)  5€
………………….
Tots i totes les participants tindran una bossa-motxilla de cordó amb diversos obsequis.
………………….
Podreu recollir la bossa :
📍 Al local del CEP  – C/ Pare Martí Grivé, 11 de Vilafranca del Penedès (veure mapa)
▪️Divendres 17/05: de 18:30 a 21:3
▪️Dissabte 18/05: de 11:00 a 13:30.
▫️El mateix diumenge a la sortida si encara queden inscripcios.

🚩 SORTIDA a les 9:30h
📍 Plaça Onze de Setembre de Vilafranca del Penedès (veure mapa)
🚩ARRIBADA al voltant de les 14:00h
📍Plaça Onze de Setembre de Vilafranca del Penedès

Informació a tenir en compte

1

La caminada està oberta a totes les persones que vulguin participar-hi.
Els menors de 18 anys hauran d’anar acompanyats d’un adult com a responsable d’ells.

4

L’organització podrà modificar el recorregut, per causes alienes o de força major.

6

Els participants assumiran els danys i perjudicis personals i materials que es puguin causar a si mateixos o a terceres persones. L’organització declina qualsevol responsabilitat al respecte.

2

Preus: Els drets d’inscripció són de 10€ pels adults i de 5€ pels infants. Un cop realitzat el pagament no es tornarà l’import si la no participació és per causes no imputables a l’organització.

7

Les imatges que es facin dels participants es podran utilitzar per fer difusió de la mateixa prova o de les següents edicions amb el permís que donaran en el moment de la inscripció.

3

El termini màxim d’inscripció online serà el dimecres 15 de maig. En el moment d’inscriure’s, el/la participant rebrà un correu de conformitat que haurà de presentar per recollir la motxilla.

5

Tots els participants, pel sol fet d’inscriure’s a la caminada, rebran una bossa d’obsequi que caldrà recollir a la taula d’acreditació del punt de sortida o bé, als dies prèvis, al local del CEP de Vilafranca del Penedès.

Organitzen

Patrocinen

Col·laboren

Segueix-nos i estigues al dia de les nostres activitats!