Gotims d'esperança

El grup Vallformosa dóna un pas més dins del seu compromís com a empresa
socialment responsable i el 2015 va constituir la Fundació Vallformosa.

La Fundació té per objecte la promoció d’iniciatives globals per a la lluita
contra el càncer i de millora social.

A fi de dur a terme la finalitat fundacional, la Fundació preveu desenvolupar les activitats que s’enumeren a continuació:

• Caminada Solidària en benefici a associacions l’objectiu de les quals sigui la millora de la qualitat de vida dels malalts de càncer i/o els seus familiars.

• Celebració anual del Sopar Solidari per la lluita contra el càncer.

• Convocatòria del Premi Martí Via: una beca de 30.000 € per a la investigació oncològica.

• Col·laboració amb altres fundacions o entitats de finalitats anàlogues a la Fundació.

…………………………………………………………………………………………………………………………

«La solidaritat és un dels aspectes que fan que una societat sigui rica en valors, responsable i a la vegada sostenible».

Quan vaig arribar a la presidència de Vallformosa vaig creure que aquests valors havien de marcar el nostre futur. Des de llavors hem treballat fort per crear les nostres polítiques de responsabilitat social corporativa que impliquen a tots els departaments i col·laboradors de Vallformosa.

Una de les primeres accions que vàrem realitzar va ser el Sopar Solidari, que des del 2008 celebrem anualment per la lluita contra el càncer. El fons recaptat en aquest sopar s’inverteix en diferents projectes de l’Institut Català d’Oncologia i a l’associació penedesenca Ampert, que trasllada els malalts de càncer des de casa seva fins a l’hospital on seran tractats de radioteràpia. També col·laborem amb altres actes solidaris organitzats per diferents associacions o institucions com l’Hospital Sant Joan de Déu, Pallapupas, la Fundació Enriqueta Vilavechia, la Marató de TV3, la Fundació SIQUE!, l’Institut Català d’Oncologia… Des de la Fundació Vallformosa seguirem treballant per un món més solidari i posarem el nostre “Gotim d’Esperança”

QUETA DOMÈNECH I VIDAL Presidenta de la Fundació Vallformosa.

…………………………………………………………………………………………………………………………

Els membres del patronat

Queta Domènech_quadrat

QUETA DOMÈNECH